♥ Påsklov..

Det är påsklov, och du är inte här. Känns konstigt faktiskt. Många roliga och jobbiga minnen kommer upp. Vi bodde ute på landet i en ganska mysig lägenhet faktiskt ^^ Du kom hem och duscha och la dig, jag gjorde mat. HAHA kände mig verkligen som en riktig hemmafru haha :D
Detta lovet så kommer jag inte göra mycket - jag har varit sjuk i snart 3 veckor. Hostar som fan! Har tydligen en infektion i halsen och vänster lunga :/ så nu äter jag medicin och dricker vatten hela tiden - går på toa 24/7 -_-'' NU ska jag spela lite sims3 tror jag om jag inte ska kolla Naruto ist ^w^ puss mer uppdateringar kommer om mitt påsklov senare - när något värt har hänt :P ‹3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0