~ I knew I loved you!

I knew I loved you before I met you!
I think I dreamed you into life.
I knew I loved you before I met you!
I have been waiting all my life.

Ligger i sängen och lyssnar på Savage Gardens låt I knew I loved you och saknar min underbara Joel! Imorgon kommer han iaf, då får jag krama om honom och se han skratta och le igen! Han är mitt ljus och sol som lyser upp mig och får min vissna blomma inom mig att blomma på nytt! Finns ingen annan som Joel någonstans i världen! Visst, han är lite konstig och knäpp men det gör bara hela saken roligare! Det finns inget roligare än att kunna flumma tillsammans och skratta i takt. Tur han inte är humorbefriad som andra jag vet.. Vad mer kan jag säga än att jag är världens lyckligare? Trodde inte alls att jag skulle få Joel och nu står han och kallar mig för älskling, ängel osv osv! Det är som en dröm som går i uppfyllelse! <3
Jag älskar dig Joel Edvardsson!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0