~ I miss you.

And I miss you soo! <3
Kollar på The Dark knight och saknar en viss person. Trodde inte jag visste att jag skulle sakna honom så mycket som jag gör. Hans vackra ansikte och leende får mig att vilja gråta! Varför får jag inte vara lycklig? Jag orkar inte detta. Varför ska jag få ha det så underbart och sedan få allt bort taget? Varför är det så att jag ska vara olycklig?! Är det för att Gud inte tror att jag kommer klara av att vara med någon, jag saknar honom. Jag älskar honom. Det är sjukt hur mycket jag saknar honom.
Bjuder på en gammal bild! Jag ska ha fest imorgon och måste vara lite gladare, jag vet. Men inte enkelt när man lever i ett dunkel. Jag ska försöka mitt bästa och vara stark tills den dagen kommer och jag inte klarar det mer! 

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0