♥ Det här får mig att må bättre.

Det som får mig att må bra är att kolla på gamla bilder, tänka tillbaka och sjunga vackra ballader. Speciellt "I look to you", hur underbar som helst!
Att ligga och tänka på allt som hänt och bara gråta får mig att må bra. Försöka att tänka tillbaka, på varenda kyss, omfamning och skratt vi delat.
Jag mår bra utav att ligga och tänka på alla personer jag träffat och som jag älskar!
Men att få träffa dig en sista gång, se in i dina ögon och säga "Jag älskar dig" en sista gång & sedan gå vidare, det hade gjort mig lycklig - inte bara fått mig att må bra, utan det hade fått mig att må super! Som om jag skulle klara vad som helst.
"Jag är Jennifer Mattsson, klart jag kan?" - tänker jag ibland, men vafan? Klart jag inte klarar vad som helst! Jag är 17 år (snart 18) och ja, man har alltid killproblem eller något sorts problem i livet! Jag klarar inte allt!, som folk tror. Jag är en tjej, men vanliga problem, jag ska vara osäker och hyperaktiv och hyperventilera för absolut ingenting!
Men nu säger jag det här en gång så jag släpper på mitt hjärta.
Jag älskar dig, saknar dig mer & mer varje dag. Du finns inom mig.
As I lay me down heaven hear me now.
I'm lost without a cause
After giving it my all.

Winter storms has come,
and darkened my sun.
After all that I've been trough,
Who on the earth can I turn to?

I look to you. I look to you.
After all my strength is gone,
In you I can be strong♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0