♥ Det vackraste.

Det vackraste jag vet, är att se dig när du sover.
Här råder stilla frid, och jag glömmer både rum och tid.
Jag ligger här bredvid, och jag känner hur du andas.
Att älskas utav dig, är det vackraste för mig.
Jag har bestämt mig! Jag ska bli brunett, och försöka stanna så - ett tag iaf. För att håret ska bli så "friskt" ~som de går! Jag längtar nu ofc till fredag då min fina vän kommer till mig, om han gör det vill säga. Annars blir det bara färgning på fredag och sitta hemma som man brukar göra. Jag har idag gymmat med fina Jennifer Björklund! & det gick... ganska bra haha x) Mobilen va uppe mer det mesta men vi brände lite kalorier iallafall och svettades en del! =D
Imorgon blir det att vara hemma, fredag också ~ förutom att jag ska hjälpa mormor och handla och vänta på kompisen och färga håret samtidigt. BILD KOMMER!, promise ;)
Nu blir det att kolla lite tv och skissa på tatuerings idéer ;D puss♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0