♥ mitt beroende.

JAG VET! Håret är rosa...
Mitt beroende är att färga håret. Jag kan inte ha samma hårfärg för länge, jag vet inte varför men så är det. Jag älskar att prova nya saker! Färga håret till alla konstiga färger, som denna rosa/lila/röda aktiga färgen på bilden, dock var det ju inte något som var meningen att det skulle hända men ändå. Jag känner mig fräsch och ny på något sätt när jag färgar håret så pass ofta. Den längsta färgen jag haft är blond och den hade jag mellan oktober & februari. hehe.♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Tycker du passar i denna hårfärgen! :D Och toffsarna du hade idag var så söta~!



Kramis ♥

2012-02-07 @ 20:04:34
Postat av: Jennifer

Tack Moa! :3

2012-02-07 @ 22:13:02
URL: http://enleendeflikka.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0