♥ åh happy girl!

I wanna be where the people are
I wanna see, wanna see them dancin'
Walking around on those - what do you call 'em?
Oh - feet!

(gammal bild.)
Igår träffade jag fina Ludwig och såg när han tränade handboll, inte den bästa sporten men iallafall - det var intressant att kolla på honom. Han är så fin!
Idag så är jag sjuk :( blev väl för kallt igår typ eller ngt.. På lördag är det kalas för min underbara Moa & då träffar jag bästa Marie också! ;D Och om jag har tur, kanske jag kan träffa Ludwig också, puss (L)

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Åh Jennifer! :D Vad glad jag blir~ Visste inte att du följde mig haha xD :D

Du får krya på dig D: Se någon rolig film och skratta mycket :3 Kramis~♥

2012-01-28 @ 09:43:23
URL: http://levaloppan.devote.se/
Postat av: Jennifer

Haha jaa! Men underbara Moa :D

2012-01-29 @ 19:38:05
URL: http://enleendeflikka.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0