♥ en funderare.

Jag har funderat, jag vet inte vem jag är. Hur vet man vem man är?
Jo jag vet väl vem jag är, jag har testat nästan allting och jag vet vart jag står, vad jag vill. Men är detta verkligen jag? Det är det jag funderar på.
Nu sitter jag i skolan och skulle ha haft dans, dock så har jag haft ont i en tå. Jag som precis fått börja dansa och vara aktiv igen och använda fötterna, såklart när det är fredagen den 13 så skadar jag mig :( Har fått inflammation i ena tån :( HELVETE!
Ikväll kommer mina underbara tjejer Ida & Josefin till mig! Vi ska äta tortillias och dippa morötter och gurka ;D sen ska vi kolla på The Voice Sverige!
Dagens bild får jag & Jennifer stå för!♥

Kommentarer
Postat av: Freakymuffin

Aww älskar dig gumman!<3

2012-01-24 @ 10:31:21
URL: http://baralillajenniiifer.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0