♥ Där jag hänger min hatt.

Jag sitter nu i min säng och tänker. "What a fuck, jag har inte uppdaterat bloggen ett skit. Det måste ju göras :D" men sen så tänker jag också; "Vad fan ska jag skriva? ._."
Jag sitter iallafall och lyssnar på Norlie & KKV's låt Där jag hänger min hatt och diggar gärnet. Imorgon så börjar pappa veckan och min faster är hemma nu i några dagar också! :) Ska hänga lite med henne och go with the flow tänkte jag :P Sen blir det att jobba nästa vecka med Julia ^w^ Ska sälja lite goa bakelser och lite så tänkte vi och sen steka gärnet vid stranden. I sommar ska jag bli bruuuuuun! ~ nya!

Gaara of the Desert, får stå för inlägget idag! Det är typ sådär jag känner mig idag.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0