♥ Roots before branches..

Först så ska jag berätta att jag inte mått så bra de senaste månaderna så det är därför bloggen inte har blivit uppdaterad, jag är så ledsen! Ska skärpa mig! :) Sen så är det som alltid love trouble :/ gillar en kille, killen gillar inte mig på det sättet - eller det kanske han gör men vågar inte göra något åt det, det blir helt fel och sen så försöker man träffa andra och man hamnar i en konstig situation igen.. Bli omfödd på nytt kanske? Bli en helt annan människa? Flytta och aldrig komma tillbaka? Bort ifrån alla som vill skada en? Det hade varit skönt!
So many things 
To do and say
But I can't seem 
To find my way
But I wanna know how
I know 
I'm meant 
For something else
But first 
I gotta find myself
But I don't know how

Oh, why do 
I reach for the stars
When I don't have wings 
To carry me that far?

I gotta have 
Roots before branches
To know who I am
Before I know 
Who I wanna be
And faith 
To take chances
To live like I see
A place in this world 
For me
- Roots before branches ~ Room For Two.

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hoppas du får en super najs helg! Några planer? :)

Svar: haha jag hade en ganska bra helg :)
Jennifer Mattsson

2012-06-16 @ 14:46:10
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0