♥ Svar på frågestunden.

1. Hur många gånger har du färgat håret?
2. Vad är din favoritfärg?
3. Vilken är din favorit artist/grupp?
4. Om du fick välja ett land som du fick resa till och bo i 2 månade, vilket land skulle du välja då?
5. Om du var ett djur, vilket djur skulle du vilja va då?
6. Vad är viktigast för dig kärlek eller vänskap?
1. Jag vet faktiskt inte, ehm. Drygt 40-50 blonderingar på 2 år tror jag. Och sen så har vi ju alla andra fina hårfärger jag haft haha så jag håller faktiskt inte räkningen.
2. Min favoritfärg är flera färger, ahah starka färger ska det va.
3. Jag gillar många band och artister så jag kan faktiskt inte säga vem jag tycker bäst om. Jag är en allätare! :)
4. Spanien, helt klart!
5. Jag skulle vilja vara en häst.
6. Vänskap - kärleken kommer med vem som helst. Du har kärlek trots du är med dina vänner eller någon speciell. Det är kärlek för det.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0