♥ varför gråter jag?

Jag saknar inte dina smutsiga kläder på golvet
Ingen lämnar lampor på längre
Handdukarna hänger precis där de ska
Det är dö tyst i mitt kvarter

Jag är inte så omtålig, jag tänker inte bryta ihop.
Kärlek är så överskattat.

Jag kommer inte behöva, kommer inte att behöva
Kommer inte behöva dig om jag faller, så varför gråter jag?
Jag kommer inte sakna, kommer inte att sakna
Kommer inte att sakna dig, inte alls
Så vad gör jag här på golvet gråtandes?

Jag behöver inte dina kärleksanteckningar för muntra upp mig
Jag kan leva utan den typen av saker
Du behöver inte väcka mig med en kyss varje dag
Jag är trött på rosor ändå

Jag är inte så omtålig, jag tänker inte bryta ihop.
Kärlek är så överskattat.

Jag kommer inte behöva, kommer inte att behöva
Kommer inte behöva dig om jag faller, så varför gråter jag?
Jag kommer inte sakna, kommer inte att sakna
Kommer inte att sakna dig, inte alls
Så vad gör jag här på golvet gråtandes?

oroa dig inte om mig
Gå vidare, njut av att vara fri!

Jag saknar inte dina smutsiga kläder på golvet

Jag kommer inte be, kommer inte att krypa
Inte kommer behöva dig om jag faller, så varför gråter jag!?
Jag kommer inte sakna, inte kommer att sakna
Kommer inte att sakna dig, inte alls
Så vad gör jag här på golvet
Här på golvet gråtandes?♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0