~ Nu är den gjord!

Sitter nu i skolan och har min första lektion, har en till lektion efter denna och slutar 10.40! Bra dag (y) Idag så ska jag bara ta det chill, ta hand om min nya piercing :3 (som jag ska berätta om lite senare!) och vila benen! Har tränat lördag, söndag och igår var jag på gymmet! De var sjukt skööööönt! ~ 
Ska spela mitt nya xbox spel också :3
Nej men nu ska jag berätta om piercingen! :D Jag har piercat överläppen, på vänster sida! Det är en ganska rolig historia. Jag skulle gjort det igår hos en professionell piercare men det blev inte så! Utan jag tjatade på min mammas kusin, min syster bästa vän (samma person!) att hon skulle pierca mig och det gjorde hon. Efter lite övertalning så det blev 200 kr + ett paket cigg och då fick jag den lilla silver staven i läppen! :D
NU ska jag fortsätta fokusera på uppgiften thihi :D <3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0